<body><script type="text/javascript"> function setAttributeOnload(object, attribute, val) { if(window.addEventListener) { window.addEventListener('load', function(){ object[attribute] = val; }, false); } else { window.attachEvent('onload', function(){ object[attribute] = val; }); } } </script> <div id="navbar-iframe-container"></div> <script type="text/javascript" src="https://apis.google.com/js/platform.js"></script> <script type="text/javascript"> gapi.load("gapi.iframes:gapi.iframes.style.bubble", function() { if (gapi.iframes && gapi.iframes.getContext) { gapi.iframes.getContext().openChild({ url: 'https://www.blogger.com/navbar.g?targetBlogID\x3d16260032\x26blogName\x3dAb+jetzt+wird+zur%C3%BCckgeschossen\x26publishMode\x3dPUBLISH_MODE_BLOGSPOT\x26navbarType\x3dBLUE\x26layoutType\x3dCLASSIC\x26searchRoot\x3dhttps://zurueckgeschossen.blogspot.com/search\x26blogLocale\x3dda_DK\x26v\x3d2\x26homepageUrl\x3dhttp://zurueckgeschossen.blogspot.com/\x26vt\x3d7301444820124522035', where: document.getElementById("navbar-iframe-container"), id: "navbar-iframe" }); } }); </script>

De har godt nok humor de tyskere, eller....?



Europas fredelige revolutionære. Arvingerne efter Ghandi og Guevara.

Host host!

Er der lige noget jeg er gået glip af her?
Ligger det notorisk anti-amerikanske Spiegel inde med informationer om Che Guevara som jeg ikke gør?
Var det bare Ches onde tvillingerbror Chad Guevara der førte an i en særdeles voldelig og blodig revolution og forsøgte at eksportere samme voldelige revolutionsform til resten af Syd-Amerika og Afrika?
Host! fredelig?

“I ended the problem with a .32 caliber pistol, in the right side of his brain.... His belongings were now mine.” - citat Che Guevara.



Lyder det som en fredelig mand?

For lidt "modgift" for det svampe- og hashpåvirkede Spiegel anbefaler jeg The Killing Machine: Che Guevara, from Communist Firebrand to Capitalist Brand


Den europæiske "fredsbevægelse" har altid haft til evne at støtte alle de forkerte. (Billede: Politically Incorrect)
« Home | Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »
| Next »


skrevet af: Blogger Oldo
3:26 AM

Sjovt nok, jeg stusdede over billede da jeg var på Der Spiegel for et par dage siden. Og ligesom jeg idag skriver i min http://basbar.blogspot.com/ blog, min instinkt fik nakkehårene at rejse. Ikke for at jeg har større sympathi for ham Gandhi: hans arv fulgte til Pakistan og madrassas og Kashmir-hængemyr! Lidt efter lidt så falder "vore" ikoner mystisk nok i den sidste tid: Mao, Che, og jeg håber vi også revurderer denne her snu advokat og hans blodige arv. Det viser bare den sindsyge, 100% kontrol vore kultur-radikale har og stadig opretholde over det billede alminedlig dansker får af verden udenfor.
Namsté fra plaget og dog sú dejlig Nepal, Oldo.    




skrevet af: Blogger Den Kutteklædte Hævner
9:44 PM

Mahatma Gandhi, when asked what he thought of Western civilization
Indian ascetic & nationalist leader (1869 - 1948)

"I think it would be a good idea."

Som komikeren Ricky Gervais siger i sit show "Politics" er dette en usædvanlig provokerende udtalelse af en mand som ikke gerne vil slås ;)

Det er nok meget godt at man piller Ghandi ned fra pædistalen også.    



» Send en kommentar